neděle 9. července 2017

Canvas True beauty

Plátna moc často nedělám, ale když se do nich pustím, tak si tvorbu užívám. Tentokrát jsem se inspirovala paletkou od Lindy´s stamp gang a výzvou na scrapki-wyzwaniowo: True beauty.
I do not make canvases so often, but when I do, I enjoy the process. This time I was inspired by colour pallette from Lindy´s stamp gang and challenge on scrapki-wyzwaniowo: Beauty.







Použila jsem plátno 8*8 palců, zbytky z chipboardů od egocraft.pl, krajku, bílé gesso, 3D matte gel, texturovací pastu a šablonu puntíků.
I used canvas 8*8 inches, leftovers from chipboards from egocraft.pl, lace, white gesso, 3D matte gel, texture paste and dot stencil.


Barvila jsem pomocí Lindy´s stamp gang Magicals a pomocí ecoline. Použila jsem Hydrangea blue, Autumn maple crimson, Pink ladies pink a Tiffanylou´s blue.
I coloured by Lindy´s stamp gang Magicals and ecoline colours. I used Hydrangea blue, Autumn maple crimson, Pink ladies pink a Tiffanylou´s blue.


 Pod fotku jsem umístila samolepky z různých sad od 7 Dots studio, nápis je také od nich.
Under the photo, I get stickers from different sets from 7 Dots studio, sentiment is also from them. 


Dozdobila jsem červeným drátem a magnoliemi od wildorchidcrafts.
Decorated with red wire and magnolias from wildorchidcrafts.


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

2 komentáře:

  1. This looks fantastic!
    Thanks for playing at Lindy's challenge!

    OdpovědětVymazat
  2. wow lovely creaton i'm in love thanks for playing at Lindy's and Scrapki challenge

    OdpovědětVymazat