Babyboy exploding box

Miluju tvořit dárečky k narození miminka. A tak když se v naší rodině narodil vytoužený chlapeček, neváhala jsem a rozhodla jsem se vyrobit exploding box, který doufám bude stát několik let na poličce a připomínat rodičům den narození jejich prvorozeného :)

I love creating presents for baby born occasion. So when little boy was born in our family I decided to make an exploding box. I hope, that exploding box will be nice reminder of that day, when their first son was born.



Musela jsem sáhnout po sadě od Piatek 13- At the seaside, tahle sada mi přijde neskutečně univerzální, ať už z ní tvořím přáníčka na Vánoce nebo exploding box pro miminko. 

I used collection from Piatek 13- At the seaside, because this collection is so universal. You can create winter cards or baby born exploding box from it. as well


Na dozdobení jsem si vzala na pomoc chipboardy a to speciálně kolekci chlapeckou girlandu od Scrapiniec a houpací koně od Wycinanky. Z kytiček jsem si vybrala kvítka v modré barvě a bílé třešňové kvítky. Dovnitř už jsem jenom vytiskla údaje o narozeném chlapečkovi, jako je datum, míry a jméno.

For decoration I used chipboards, especially boy's collection from Scrapiniec and rocking horse from Wycinanka. I picked blue flowers and white cherry flowers. Inside of the box I just printed some information about little boy as birthday, his proportions and name.



Přáníčko jsem vytvořila velmi jednoduché v podobném stylu. A protože už je vše u novopečených rodičů, tak můžu napsat, že se jim dáreček moc líbil. A tak se těším, že jim v podobném stylu vytvořím časem i album.

I also made simple card in similar style. And because new parents already recieved this box, I can proudly say, they really like it. So I am glad to hear that and I am looking forward to create an album for them in similar style.

Komentáře