Paper garden- challenge červenec

Je tu první prázdninový měsíc a s ním i nová challenge v Paper garden. Tentokrát ladíme do žluté barvy :)

Musím se přiznat, že ze žluté paletky jsem radost moc neměla. Ani nevím proč, ale žlutá se v mých zásobách moc nenachází, a našla jsem pouze jediný žlutý papír z kolekce On my owl, který mi posloužil jako podklad.
 Použila jsem dlouhý základ přání, na který jsem nalepila podkladový papír. Na něj jsem nanesla lehkou vrstvu gessa. Potom přišla na řadu strukturovací pasta a šablona hvězdiček, chipboard andělských křídelkovový klíček a kytičky gardénie.

To vše jsem následně přestříkala Ecoline žlutou barvou a zlatou barvou ve spreji. Po uschnutí jsem ještě přidala zlaté mikroperličky.



SOUTĚŽ - Červenec 2016

Zadání: Vytvořte přáníčko podle uvedené barevné paletky.

Podmínky účasti: Přáníčko nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět napište PG SOUTĚŽ 07/2016. Všechny přáníčka budeme vkládat do alba na náš Facebookový profil, kde se jimi můžete kochat :-) Jedinou podmínkou je, že projekt musí být vytvořen exkluzivně pro naši challenge, tudíž se nesmí dříve účastnit jiné soutěže či být publikován na Vašem FB či blogu.

Termín: 27.7.2016

Vyhlášení a cena: Výherce vybere odborná porota - členky design teamu PG - a vyhlášen bude 30.7.2016 na blogu Paper Garden. Soutěžíme o 100 Kč poukázku na nákup v e-shopu Paper Garden a sadu kvítků okvětních lístků v žluto-oranžových odstínech.

Těšíme se na všechny Vaše příspěvky.


Komentáře