Retrosketches #209 a simple kity PaperoAmo

Zamilovala jsem si razítka Saturated Canary, no a tak jsem je spojila s dalším mým oblíbeným produktem.. Simple kity od PaperoAmo a vzniklo zatím 5 přáníček, která bych Vám ráda ukázala.

První přáníčko jsem vytvořila podle retrosketche#209



Při vybarvování tohoto razítka jsem myslela na sebe a ségru, ségra je mladší, blondýnka s hnědýma očima... no a já modrooká hnědovlasá a tak jsem holčičky vybarvila podle nás :)


Kit jsem použila únorový, přidala jsem pouze písmenka Tima Holtze.

Na další přání jsem použila lednový kit.



Zářijový simple kit.


Únorový simple kit



Březnový simple kit v akci.



Přiznám se, že moje nejoblíbenější přáníčko je toto poslední, A které se líbí vám?
Děkuji za návštěvu a komentáře :)



Komentáře

  1. Míšo a čím vybarvuješ? Jen Copicama? Jinak samozrejme nadherne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo díky, vybarvováno Copicama a fixami z Kiku :) ráda bych časem jenom copicama :)

      Vymazat
  2. oh, I love the bright colors!!!! perfect us of the sketch this week!! thanks for playing along with us at Retro Sketches!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat