Jak zpracovat zbytky z kitů

Já nevím jak vy, ale u mě je vždycky problém poprvé říznout do papíru z kitu. Jsou tak krásně sladěné a někdy to jsou papíry, do kterých se prostě řezat nedá :) Ale když už do nich říznu a něco vytvořím, většinou mi zbydou nějaké zbytečky.
A ty jsem se rozhodla po Vánocích zpracovat. Nařezala jsem si zbytky jednobarevných papírů( kterých tu mám hromadu) na velikost 4*4 palce, to stejné jsem udělala se zbytky kartonů.
A pak už jen vázala, obalovala, zdobila. A zde je výsledek.















Poznáte jaké kity jsem použila? :) A poznáte, které bločky nejsou dělané z kitu? :)
A jak zpracováváte zbytečky z kitů vy? :)

Děkuji za návštěvu


Komentáře

  1. Krásné to máš Míšo. Taky mám problém říznout do krásného papíru. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, přesně, to je vždycky boj do toho řezat :)

      Vymazat
  2. To je strašně super a moc milé <3 a taky by se mi hodila ta děrovačka se spirálou. Ach, ušetřilo by mi to spousty práce nejen s materiály do školy :D Ach, ach..
    Bludiččino

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,tak koupit zutter a muzete vazat jak o zivot :)

      Vymazat
  3. To je paradni...mit Zutter, tak do toho jdu taky, takovych ctvrtek se mi tu povaluje...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat