Hurá sketch- leden

Snažím se plnit svá předsevzetí a jedním z nich je dělat víc scrapbookových stránek... mám spoustu fotek, které čekají na svojí stránku.
Fotka z této strany čekala dokonce víc než rok :) Ležela na stole a já pořád nevěděla co s ní.
A jelikož je dneska poslední den Hurá sketche, řekla jsem si, že jí konečně zpracuji.
Dokonce se mi hodí na stránku do Abecedy na scrapbook.cz :)

Sketch vypadá takto


A výsledná stránka


Použila jsem opět PaperoAmo Simple kit, tento konkrétní je z července 2015.

Stránka je z úžasného odpoledne, kdy teploty byly vysoko přes 30 a my fandili na tribuně beachvolejvalové dvojici Kiki a Maki, které turnaj v Praze vyhráli.
Bylo narváno, ale fotka je po skončení nebo o přestávce, proto to vypadá, jako kdybychom tam byli sami :)

Také Vám doma leží fotky z minulých let? :)
Děkuji za návštěvu.

Komentáře