LBBS- 3 projekty najednou

V poslední době nestíhám, a tak vám dlužím už 3 přání pro Little Blue Button Stamps.
In last days, I´m really busy, so here are my 3 cards for Little Blue Button Stamps.

Jako první je Miss Lilly reporter. Nádherné razítka, pro mě momentálně asi favoritka! Hodí se jak na přání, tak do cestovních deníků a je prostě nádherná.
First is Miss Lilly reporter. Amazing stamp, for me this stamp is my favorite! It´s good for cards as well as for travel journals.


 Já jsem si jí vybarvila v růžovo-tyrkysové kombinaci, která ladila s UHK Gallery papíry.
I coloured her with pink-tyrquoise, which is same as on UHK Gallery papers.



Jako druhé přání jsem dělala Mix Media Butterflies.
Second card is Mix Media Butterflies.


Pozadí dělané akvarelovými fixami z Kiku, doplněno razítkem a motýlky ze smršťovací folie.
Watercolour background, coloured stamp and butterflies from shrink.




A jako třetí přání, které mi dalo docela zabrat. Nějak jsem nevěděla jak si s razítkem poradit, tak jsem nakonec nechala přání velmi jednoduché, pouze jsem doplnila přání baker twine provázkem a enamelovými tečkami. Je to Teacup Fairy.


And thirt card was really difficult, I didn´t know how to use it. So I made simple card, only with baker twine and enamel dots.


Už jsem zkoušeli digitální razítka od LBBS? A které z těchto tří je Váš favorit?
Have you ever try digi stamps from LBBS? And which one of these is your favorite?

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

Okomentovat