Stránka do soutěže

Na stránkách Davony jsem objevila soutěž, které jsem se chtěla zúčastnit... jenže.. kvůli stěhování nebyl pořád čas se na to vrhnout.
Pak jsem ale objevila v hobby obchůdku slevený scrapbookový kit, který se mi přesně hodil k fotkách, které jsem chtěla použít. Nemohla jsem ho tam prostě nechat :)
Na stránku jsem se vrhla včera večer.. ALE.. byl to boj :D Jelikož mám ještě řezačku a nějaké pomůcky v Liberci, kam si pro to jedu zítra, tak jsem všechno řezala a měřila a stříhala.. a to byl boj, už jsem si hrozně odvykla na takové zdlouhavé měření a stříhání.. ale stránka je hotová :)
A o co v soutěži jde? To si můžete přečíst zde :)
Ve zkratce jsou tyto podmínky: Téma bylo Zima a zimní radovánky, použití alespoň dvou z těchto barev- sv. modrá, bílá, šedá a použití alespoň jednoho razítka.
A můj výsledek...








Komentáře