Princeznovské fotoalbum

Po 14 dnech tvoření na zakázku jsem si včera večer chtěla oddychnout :)
Neměla jsem náladu pustit se do semestrální práce, takže to na mě čeká dnes.. ale ještě předtím bych Vám ráda ukázala svůj poslední výtvor :)
Měla jsem doma polotovar na scrapbookové album, tak jsem ho vytáhla a přemýšlela jsem jak ho nejlépe ozdobit. Nejprve jsem se rozhodovala, zda bude holčičí nebo klučičí. Když mě ty klučičí věci moc nejdou, tak bylo rozhodnuto docela rychle..
U výběru papírů jsem se na chvíli zasekla, ale pak jsem vytáhla ten pravý a nápad byl na světě :)


Obrázek holčičky v rámečku mám od Didi z kurzu v Liberci, kde vždy ukořistím nějaké krásné zdobení. Pouze jsem rozstřihla kovový komponent a udělala z něj korunku, kterou jsem holčičce přidělala. Přítelovi se tento detail nelíbí, ale mě jo :)


Na zdobení jsem použila všechny možné kytičky, vytvořila jsem si svoje vlastní (hnědé kroucené), potom jsem použila papírové i textilní. Pod kytičky jsem ještě natiskla kytičkové ornamenty hnědou barvou.


 Dál jsem zdobila krásnou krajkou, kterou jsem objevila v obchůdku v Jablonci, perličkami a kartonovými písmenky. Písmenka jsou sama o sobě hnědá, ale já je ještě nabarvila akrylovou barvou a následně potřela tekutými perlami, aby to mělo lehký nádech perleti :)

Tak co vy na to? :)

Komentáře

  1. Obdivovala jsem už na Facebooku. Máš tam tolik barev a odstínů a přitom ti to ladí, to je super a moc se mi to líbí, já nějak to kombinování barev neumím...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat