Barevná inspirace č. 1

Když dala Klárka na blog inspirační paletku, hnedka jsem si říkala, že takové barvy já přeci nepoužívám, že se poohlédnu po své paletě na inspiraci :)

Tak jsem procházela stránky, které Klárka doporučila http://design-seeds.com/. Sedla jsem si ke svým papírům a říkala jsem si, že musím zlikvidovat zbytky, které tu mám z tvorby obalů na CD. Jsou to proužky o velikosti 11,5 cm x 5 cm. Mám jich tu spousty...

Pěkně jsem si je roztřídila podle druhu papírů a najednou na mě vyskočila černobílá kombinace kytiček.
Krásně se to hodilo do Klárčiny paletky.

Přiznám se, že jsem nevyužila světle modrou barvu, ale snaha se také počítá :)

V návaznosti na likvidaci zbytkových papírů vznikla ještě další dvě přání. Jedno se stejnými kytičkami. Je ještě nedokončené, chtěla bych nějaké pěkné textové razítko a tím ho doplním.


Druhé je svatební ze zbytečků jiného papíru :)





Komentáře

Okomentovat