Poděkování

Blíží se konec roku 2012 a já bych chtěla poděkovat všem, kdo mě v mé tvorbě dlouhodobě podporovaly především tím, že jsem pro ně mohla tvořit :)
Protože z velké části jsou mými zákaznicemi fotografky, chtěla bych začít poděkováním u nich.

Hrozně moc děkuji Katce Faltýnkové, bez které bych nikdy nezačala vyrábět ve větší míře a která mi v začátku velmi pomohla. Kačí, moc Ti děkuji za všechno! :)
Pro Katku jsem dělala fotoalba, která Katka nádherně vyfotila.





Následně jsem začala spolupracovat s Míšou Pavlíkovou pro kterou jsem začala vyrábět obaly na fotky a CD a v poslední době i fotoalba. Míšo, moc děkuji za trpělivost, kterou jsi se mnou měla a doufám, že i příští rok bude naše spolupráce pokračovat :)




A jako další bych chtěla poděkovat Evě Albrechtové za to, že se ke mě pravidelně vrací pro obaly na CD. Evo, moc Vám děkuji a budu se těšit v Novém roce na spolupráci.



Zároveň bych chtěla poděkovat všem mým zákaznicím, pro které jsem v roce 2012 měla tu čest vyrábět. Přeji Vám všem do Nového roku spoustu pohody, lásky, zdraví a štěstí a budu se těšit pokud si u mě opět něco objednáte :)

Komentáře