Návrat k obrazům

Po skončení Libereckého srazu jsem začala na fleru u Marušky kurz, kde jsme se učily pracovat s inkousty. Hrozně mě to bavilo, ale nedostávalo se mi času. Začala ale ve mě hlodat myšlenky, jestli nezkusit po dlouhé době malovat. Říkala jsem si, že to zkusím trochu scrapbookově. A výsledek můžete vidět zde:


Na obraz jsem použila akrylové barvy, Dsitress inkousty, alkoholové inkousty, tvarovací pastu, razítka, šablony a mnoho dalšího.

Růžičky i lístečky jsou dělané samotvrdnoucí hmotou, podobnou keramické hlíně, vlastnoručně modelované a nabarvené.


Malba je dozdobena korálky a scrapbookovým hřebíčkem ve tvaru klíče.

Tak co vy na to? :)


Komentáře

  1. KOuzelné :) Růžičky mne dostali :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, je to nádherné...růžičky jsou krásně, barevná kombinace je úžasná, ale obdivuji detail vpravo....na mě to působí jako břízky na růžovo:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, růžičky jsou kouzelné

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto dokonalé ... Jak jsem psala na fleru - dokážu si představit, že bych si takovým obrázkem vyzdobila byt :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat