Přípravy na FRF vrcholí...

Jak jsem psala, chystám se na prodej na Fashion Rainbow Fest a už zbývá jenom týden. Příští týden v sobotu to vypukne..
No a protože jsem momentálně dost vytížená, tak vůbec nestíhám vyrábět, tak aspoň na ukázku, co jsem již vytvořila.

Nejdřív čelenky. Jsou tam látkové, filcové a knoflíkové, chystám se ještě na organzové. A kterou byste si vybrali vy? :)

Zde nesmím zapomenout pochválit přítele, který stojánek vymyslel a vyrobil a také mi navrhl způsob zavěšení, aby mi čelenky na stojánku držely. :)

No a zde trocha šperků, hlavně prstýnky, ty mám sama nejradši, takže jich vyrábím nejvíc :)

Tyhle jsou již hotové, jen ještě musím vymyslet nějaký systém, jak je na trhu prezentovat :)



 A tady je várka zalitá dneska, která právě schne :)


Tak co? Vybrali by jste si nějaký prstýnek? Můj favorit je s motýlkem :)


Komentáře

  1. Já jsem spíše na čelenky s kytičkama :)Ta bílá asi filcová vypadá skvěla. Mít tak dlouhé, tmavé a kudrnaté vlasy... :) Jinak vše je moc hezké:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat